PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 106/2022 Privind aprobarea Documentației de atribuire nr. 17077/18.05.2022 prin procedură simplificată a contractului de furnizare privind „Peleți din lemn”

Având în vedere :

  • Referat de aprobare nr. 106/18.05.2022.

  • Raportul de specialitate nr. 17081/18.05.2022 al Biroului Investiții, Achiziții, Programe, Proiecte, Dezvoltare Mediu;

Ținând cont de:

– Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare – art. 44;

– Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, modificată – art. 3 alin. 1 lit. z, art. 7 alin. 2, cap. III, secțiunea 1 – paragraf 10;

– Hotărârea Guvernului României nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziție publică din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, modificată – cap. II secțiunea a 4-a din Anexă;

– Ordin nr. 1017/2019 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat;

– Legea nr.52/2003 republicată, privind transparența decizională în administrație publică;

– Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă, republicată și modificată;

– HCL nr.154/2012 Statutul Unităţii Administrativ – Teritoriale

– Legea nr.199/1997 Ratificarea Carta Europeană a autonomiei locale;

În temeiul dispoziţiunilor art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. b si lit. d, alin. (4) lit.d, alin. 7 lit. n , art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 5 lit. ee) şi art.196 alin.1 lit. a, art. 198, art. 199 si art. 197 alin. 1, alin. 2, alin. 4 si alin. 5 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,

H O T Ă R Ă Ș T E :

Art.1: Se aprobă Documentația de atribuire nr. 17077/18.05.2022 prin procedură simplificată a contractului de furnizare privind „Peleți de lemn”, conform anexei care face parte integrantă din prezenta.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se însărcinează primarul prin: Biroului Investiţii, Achiziții, Programe, Proiecte, Dezvoltare Mediu şi Directia buget finanţe din cadrul Primăriei municipiului Topliţa.

Art.3: Prezenta se comunică Instituţiei Prefectului judeţului Harghita, primarului municipiului Topliţa, Direcţiei buget finanţe, Biroului investiţii, şi se afişează pe pagina web a instituţiei.

Toplița, la 19.05.2022.

INITIATOR                                                                                            AVIZAT PENTRU LEGALITATE,

PRIMAR – OLARIU DUMITRU                        SECRETAR GENERAT UAT CIOBANU MIHAI IULIAN

                                                                                        Întocmit, Bajko Krisztina – consilier juridic

Chestionar adresat cetățenilor și beneficiarilor direcți ai activității Primăriei Municipiului Toplița

Stimată Doamnă/ Stimate Domnule,

Vă invităm să completați formularul "Culegere a informațiilor de către consilierii de etică, cu privire la respectarea normelor de conduită profesională de către funcționarii publici care asigură relația directă cu aceștia"

Vă mulțumim!

Sari la conținut