HOTĂRÂREA NR. 101/2024 Privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcţii, precum și a Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Topliţa, ca urmare a reorganizării activității

Consiliul Local al Municipiului Topliţa, întrunit în şedinţa extraordinară,  convocată de îndată din data de 9 august 2024,

Având în vedere:

– Referatul de aprobare al Primarului municipiului Topliţa nr. 104/06.08.2024;

– Raportul de specialitate al Serviciului Resurse Umane nr. 31634 /06.08.2024;

– Proiectul de hotărâre privind propunerea aprobării Organigramei, a Statului de funcţii, precum și a Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului  municipiului  Topliţa, ca urmare a reorganizării activității;

– Rapoartele de avizare ale comisiilor de specialitate  din cadrul Consiliului Local nr. 106/2024;

– Adresa Instituției Prefectului județului Harghita nr. 10207/10.07.2024 înregistrată la Primăria municipiului Toplița sub nr. 28614/11.07.2024;

– Ordinul Instituției Prefectului județului Harghita nr. 123/2024 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru anul 2024 la nivelul unităților administrativ teritoriale din județ, comunicat prin adresa nr. 5182/SL/27.03.2024, înregistrată la Primăria municipiului Toplița sub nr. 13972/28.03.2024;

– Circulara nr. 17013/07.11.2023, înregistrată la Primăria municipiului Toplița sub nr. 42162/08.11.2023;

– Adresa Instituției Prefectului județului Harghita nr. 11149 (10461)/SL/25.07.2024 înregistrată la Primăria municipiului Toplița sub nr. 30499/26.07.2024 – răspuns la solicitarea nr. 28887/12.07.2024;

Ţinând cont de prevederile:

– OUG nr. 57/2019 Codul Administrativ, modificată – art.391, art.408;

– Legea nr. 53/2003 –  Codul muncii, republicată și modificată;

– Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, modificată – art.1, art.2, art. 9-11;

–  Legea nr. 273/2003 privind finanțele publice locale, modificată;

– OUG nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, modificată;

– Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung modificată – art. XVII, art. XVIII, art. XX;

– Legea nr. 155/2010  – legea poliţiei locale , republicată şi modificată,  actualizata ;

– Legea nr. 24/2000 republicată privind Normele de tehnică legislativă cu modificările şi completările ulterioare;

– Hotărârea Consiliului Local nr. 154/2012 – Statutul Unităţii Administrativ Teritoriale;

– Legea nr.199/1997 – Ratificarea Carta Europeană a autonomiei locale;

– Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, precum și Normele metodologice de aplicare a acesteia, aprobate prin HG nr. 831/2022;

În urma discuțiilor din cadrul ședinței, precum și a amendamentelor formulate și aprobate,

În conformitate cu prevederile art. 129, alin. 2  lit. a și d, alin. 3 lit. c și e, alin. 7 , art. 139 alin. 1 coroborat cu art. 5 lit. ee),  art. 196 alin.1 lit.a ,  art. 198 , art. 199 si art.197 alin 1 , alin. 2 si alin. 4  din Oug nr. 57/2019 Codul Administrativ, modificată 

H O T Ă R Ă Ş T E :

ART. 1:  (1) Ca urmare a aplicării măsurilor de reorganizare a activităţii în concordanţă cu legislaţia în vigoare, se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Topliţa, conform anexelor nr. 1 şi 2.

(2) În termen de 30 zile de la data intrării în vigoare prezentei, se vor aplica procedurile legale prevăzute de OUG nr. 57/2019 – Codul administrativ, modificată, derivate din măsurile de reorganizare, aprobate conform alin. (1).

ART.2: Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate la Primarului municipiului Toplița, conform anexei nr. 3.

ART.3: La data intrării în vigoare a prevederilor prezentei hotărâri, respectiv 1 septembrie 2024,  Hotărârea Consiliului Local nr. 106/2020, modificată prin Hotărârea nr. 119/2020 și Hotărârea Consiliului Local nr. 66/2022 se abrogă.

ART.4: Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART.5: Cu îndeplinirea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Primarul municipiului prin:  Serviciul Resurse umane.

ART.6: Prezenta se comunică Instituției Prefectului Județul Harghita, Primarului  Municipiului Toplița, Serviciului Resurse Umane şi se afișează pe pagina web a instituţiei.

Toplita la 09.08.2024.

PREȘEDINTELE ȘEDINȚEI,                          Contrasemnează pentru legalitate,

CONSILIER – BODOR ATTILA BELA         SECRETAR GENERAL UAT –

                                                                                  CIOBANU MIHAI IULIAN

anexa 101